piątek, 5 maja 2017

Racs

Howrse: TSG
4EPNbIU by Vao-Ra
Vao-Ra
Imię: Racs
Wiek: 5 lat
Płeć: Basior
Pozycja: Psycholog&Medyk
Rasa: Glimmer
Moce:
Telepatia - Pozwala  czytać w myślach innych ludzi
Czytanie w myślach - jako rozszerzenie zdolności,  może przewidzieć następny ruch przeciwnika, czytając jego myśli.
Psioniczne fale -  może również wygenerować ofensywną, psychiczną falę wywołującą u wroga nagły ból głowy.
Hipnoza - Pozwala na pewien okres czasu przejąć kontrolę nad umysłami innych.
Charakter: Racs to basior skrywający się za maską miłości i dobroci. Jego "ulubioną" czynnością jest pomaganie innym i polowanie. Z wierzchu miły i szczery wilk o odstraszającym wyglądzie. W środku... Zepsuty, sadystyczny psychopata. Czeka tylko na okazję aby kogoś zabić, by ofiara cierpiała przez wiele godzin. Świetny aktor, co pozwala mu poderwać waderę. Woli okazje na jedną noc, nie jest stworzony na stałe związki. Nie sprawia złego wrażenia. Przykładny i obowiązkowy wilczur.
Aparycja: Racs ma czarną sierść, podchodzącą pod ciemnoszary. Ma uszy długości połowy jego ciała. Pysk wygląda, jakby miał na nim białą maskę. Jego oczy są intensywnie czerwone i świecą w ciemnościach. Jest umięśniony i z łatwością zdobywa serca wader.
Partner: -
Rodzina: Zabił ich.
Ciekawostki: -

Buster Moon

Howrse: Asia1509
Cascade eternelle by Seppyo
Seppyo
Imię: Buster Moon
Wiek: 3 lata
Płeć: Basior
Pozycja: Wojownik
Rasa: Demon
Moce:
- Zamiana w człowieka
- Zamiana w demona
- Telekineza
- Psychokineza
- Telepatia
Charakter: Buster jest prawdziwym optymistą. Nawet gdy wszystko obraca się przeciwko niemu, stara się znaleźć jakieś pozytywy. Jak na wilka pochodzącego z dosyć sceptycznie nastawionej do świata rodziny, ma wielkie serce i potrafi pomóc każdemu w potrzebie, nawet, jeżeli sam za to oberwie. Można powiedzieć, że jest niezniszczalny pod względem psychicznym, lecz zdarzają się momenty w których demon całkowicie przejmuje nad nim kontrolę. Wtedy nie jest sobą. Potrafi zamordować kogoś, nawet o tym nie wiedząc. W sumie, właśnie w taki sposób zginęło całe jego rodzeństwo. Powracając do jego codziennego zachowania. Do jego negatywnych cech z pewnością można zaliczyć dziwy sposób mowy. Swym optymistycznym nastawieniem potrafi wkurzyć dosłownie każdego.
Trade - I Found You. by Mara-Elle
Mara-Elle
Aparycja: 
~Na co dzień~
Buster z wyglądu przypomina zwyczajnego wilka. Posiada szarą, matową sierść, która gdzieniegdzie przechodzi w jaśniejszy odcień. Uszy, z zewnątrz są całe czarne, zaś od środka białe jak śnieg. Cyjanowo-modre oczy tego basiora, można dostrzec w ciemności.
~Pod postacią demona~
Przednie, jak i tylne łapy ma owinięte białymi bandażami. Kilka centymetrów nad podbrzuszem w jego ciele pojawia się szpara z której emanuje cyjanowe światło. Na głowie posiada białe, wzburzone włosy.
Partnerka: Jak na razie nie posiada
Rodzina: 
Matka: Rawen
Ojciec: Eran
Rodzeństwo: -
Ciekawostki: 
- Na szyi zawsze nosi złoty medalion. Jest on pamiątką rodzinną przekazywaną z pokolenia na pokolenie.
- Nie rzadko niewa sny prorocze.
- Postać demona potrafi przybrać w najbardziej nieodpowiednim momencie. Stara się nauczyć nad tym panować.
- Posiada kilka mało widocznych blizn w okolicy pyska i szyi.
- W swojej jaskini posiada mnóstwo rupieci po przodkach.
1

Felhő

Porzucona [Hw] Dream [Chat]
The Edge of Night. by Safiru
[Safiru]
Imię: Felhő
Wiek: Dwa lata
Płeć: Wadera
Pozycja: Wadera Alfa, Medyk
Rasa: Songwloowf; jest to stara, niemal wymarła rasa wilków, które panowały nad pięcioma żywiołami; wodą, ziemią, ogniem, wiatrem oraz umysłem.
Moce:
🐺 Hydrokineza - tworzenie i kontrolowanie wody.
🐺Geokineza -  jest w stanie manipulować i generować skały, kurz, piasek i ziemię.
🐺Pirokineza -  ma możliwość manipulowania płomieniami i  tworzenia ich.
🐺 Aerokineza - tworzenie i kontrolowanie wiatru.
🐺 Tarcza - generowanie tarczy psychicznej i fizycznej, która przybiera postać fioletowej bańki lub blokady w umyśle.
🐺 Zmiana postaci
Charakter: Jest otwarta na wilki i bardzo wrażliwa na krzywdę innych. W życiu towarzyskim kieruje się szczerością oraz uczciwością. Nie znosi przy tym agresji ani brutalności, do istot nastawiona jest więc bardzo życzliwie i pogodnie. Niestety momentami bywa zbyt szczera i nie stroni od uszczypliwości, kiedy ktoś jej podpadnie. Nigdy jednak celowo nie zrani i nie rozpamiętuje swych krzywd. Należy jednak mieć się na baczności. Chętnie blefuje i podejmuje ryzykowną grę. Potrafi wyczuć słabe punkty przeciwnika i wykorzystać to w utarczkach słownych. Na więcej by sobie nie pozwoliła, za bardzo ceni spokój i przyjazne stosunki z otoczeniem. Z natury jest bardzo łagodna, ale gdy ma coś ważnego do powiedzenia lub musi bronić słusznej sprawy, potrafi zagrzmieć. Nie szczędzi czasu i energii, by wnieść odrobinę radości w życie każdego na swej drodze. Nie oczekuje niczego w zamian.
Aparycja: Felhő to wadera o jasnym futrze, jednak nie do końca białym. Ma ono również odcienie waniliowego, bone oraz pudrowego różu. Zarówno uszy, jak i ogon, są nienaturalnie długie. Jej oczy mają barwy niebieskie; od aqua, przez turkus, morski, stal, kobalt, szafirowy, po pruski błękit i  granatowy. Pojawiają się w nich także złote i jagodowo - ametystowe plamki oraz obręcze.
     Jest wychudzona, ma długie i szczupłe łapy. Wbrew pozorom delikatnej wilczycy to wojowniczka i świetny biegacz.
Partner: Nie myśli o nim. 
Rodzina: Klik < Uwaga! Na stronie Felhő jest wpisana jako Mirage!
Ciekawostki: 
- Często widzi ducha Pierwszej Alfy
- Została nazwana przez rodziców Mirage, jednak niezbyt podobało się jej to imię. Traktuje je jako te "drugie".

Otwarcie


Siedemdziesiąt lat po Ostatecznej Wojnie, wataha znów zdobyła odpowiednie dla siebie miejsce.
Wraz z nową Alfą zamieszkali w Trójkącie Wież. Z jednej strony mieli morze, z drugiej- ludzi, oraz z kolejnej - sojuszników, Watahę Quiet. Wszystkie ich granice strzegły trzy, kamienne fortece.
Nastały nowe czasy, w których jedynie nieliczny wspominali wiek Lasu. Teraz liczyła się tylko era Trzech Wież.

Tak, oto powstaje drugi blog o podobnej nazwie.
Zapraszam wszystkich do dołączania!